ارتینگ

علت اکسیداسیون و روش رفع تسمه مس

علت اکسیداسیون و روش رفع تسمه مس

عوامل اصلی موثر بر کیفیت سطح نوار مسی، فرآیند تولید است و در طول کل فرآیند تولید، دلایل زیر برای اکسیداسیون نوار مسی وجود دارد:

1. زمان قبل از خشک شدن بیش از حد طولانی است.

2. ورق های مس خورنده اسیدی پس از عمل آوری تولید می شوند.

3. مس یک عنصر فلزی فعال است که به راحتی الکترون ها را از دست می دهد و اکسیداسیون ایجاد می کند.

4. علاوه بر این، رطوبت اتمسفر، آلودگی سطح، گاز ناخالصی و غیره نیز می تواند باعث اکسیداسیون سنگ مس شود.

5. نوار مسی قرمز قبل از آبکاری نقره کاملاً تمیز شد و سطح آن لکه های سیاه ظاهر شد. این یک نمک فرعی بود که در اثر اکسیداسیون و از دست دادن یک الکترونیک تولید می شد.

6. پس از تمیز کردن، به موقع خشک نشد، کاملاً خشک نشد یا ساخت ضعیفی داشت. آثار آب باقیمانده، مایع پاک کننده و غیره با  اکسیژن هوا و اکسیژن هوا واکنش الکترو شیمیایی دارند. زیر مس سیاه رنگ تولید می شود و در موارد شدید نمک سبز است.

بیشتر بخوانید: خرید تسمه استیل استنلس

رویکرد:

1. تقویت گاز بی اثر در طول حفاظت از حفاظت حرارتی. از آنجایی که خواص شیمیایی مس بسیار زنده است، در دمای بالا و عملیات حرارتی، می توانند واکنش شیمیایی سریعی با مواد گازی پر جنب و جوش موجود در هوا داشته باشند. بنابراین لازم است از گاز بی اثر موجود در آن با قدرت بیشتری محافظت شود و از اکسید شدن مس جلوگیری شود.

2. تمیز کردن سطح نوار مسی را برای حفظ درجه بالایی از صافی تقویت کنید. در فرآیند نورد نورد و بازپخت، سطح نوار مس به ناچار اکسیدهایی را برای املاک و مستغلات، و تمیز کردن، رها کردن، غیرفعال کردن و سایر روش‌های تمیز کردن تولید می‌کند.

3. تقویت کنترل فرآیند تولید. ناخالصی های سطح نوار مسی را با برس مو و آب تمیز کنید و قبل از رول کردن نوار مسی را با کاغذ آستر بپیچید تا سطح آن خراشیده نشود. علاوه بر این، روش نورد کامل روغن برای اصلاح دستگاه روغن دستگاه نورد و کاهش سرعت نورد و اتخاذ تمام روش های ممکن برای حذف آلاینده های باقی مانده بر روی سطح نوار مسی اتخاذ شده است. در عین حال مدیران تولید ما مدیریت تولید را تقویت کرده و نظارت را افزایش داده اند.

4. تقویت بسته بندی نهایی کنترل محصول نهایی. نوارهای مسی باید پس از ترشی خشک شوند. محیط مرطوب باعث تسریع خوردگی مس می شود و بر دقت محصول نهایی تأثیر می گذارد. بنابراین برای اطمینان از خشکی محصول اقدامات مضاعفی انجام می شود. در حالی که محصولات نهایی تا حد ممکن خشک هستند، هنگام بسته بندی، ابتدا با کیسه های پلاستیکی پانسمان کنید و سپس آن را با فیلم سفید بپیچید تا به طور موثر از رطوبت خارجی در حین حمل و نقل جلوگیری کنید. تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *